تموم میشه

ღ✿☆:♥:عشـــق ممنـــوعღ✿☆:♥:

بــــــی مخاطبــ خاصــ

تموم میشه

46.jpg

 

 

گـاهـی دلـم مـیخـواد خـودم رو بغــــل کنـم!


ببــرمش روی تختـــ بخـوابونمش!
.
.
مَـلافــه رو بـکشم روش!

دستــ ببــرم لای مـوهـاش و نـوازشش کنـم!
.
.
حتــی بـراش لالایـــــی بخـُونم!

وسط گـریــه هـاش بگــم غـصــه نـخور خـودم جـان!!
.
.
دُرستــ میـشــه!...دُرستــ میـشــه!

اگـر هـم نـشد بـــه جـهنـم!
.
.
تـموم میـشــه!...بـالاخـره تـموم میـشــه!



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت6:34---19 بهمن 1393
یا حسین . چ حافظه ی گسترده ای داری باو. من که همیشه با خودم قهریم. خودم جانم نمیزاره بغلش کنم فقط باهام قهر میکنه
پاسخ:هههههه،واقعاکه


مهلا جووووووووووووووون
ساعت14:03---20 دی 1393
به خدا مردم پاک دیوونه شدن رفتن... خدا الهی هرچه سریعتر شفا عنایت کنه... واالاه

زهرا 03
ساعت11:48---20 دی 1393
واه چرا عزیزم.بیا خودم برات لالایی میخونم فدات شم.
حالا دور ازین چیزا راستم میگیا.
پاسخ:بعله من کلا راست میگم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ شنبه 20 دی 1393 ساعت 11:42 توسط gomnam